va någon dag sedan

Jag har jobbat hela helgen lång, de har gott super bra :) Nu är de måndag och jag har även jobbat idag, i lördags åkte jag Jóhan och Kihla upp te Billsåsen och har varit där te dess och ska nog va därhela veckan.. Kihla mår mycket bättre, jag vet inte alls vad som hade hänt och varför hon blev sjuk, men man kan ju då iaf säga åk då fan aldrig te djursjukhuset i östersund jäkla "gissnings lek" vad dom har för ´sjukdom.. Gah jag vart sinnu. Tur att man har nära veterinärer som är halvnära granne som kunde komma och kolla litte sådär. Och då vart hon super mkt bättre på engång :)

 Over and Out/Ida

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback