Dag 11!

Mina Syskon!


Jag har tre syskon en stora syster och en lilla syster och en lillebror.
Min ända hel syster är Ebba och hon är 17 år och går på Hjalmar i ström
och om de nu går enligt planerna så ska hon köra lastbil när hon blir stor, hon går fordon.
Sen har jag min lillebror Chris , vi har bara samma Pappa. Chris är 6 år och går på förskola.
Han tycker och leka med traktorer och lego o ibland tv spel.. Ja allt som en 6 åring ska tycka om :)
Sen har jag min ända storasyster som heter Emma, vi har bara samma mamma..
Hon bor i strömsund med sin sambo och sitt barn..

Även fast man är litte osams, så brukar de alltid lösa sig, kanske inte direkt men de gör de
så småningom.

Over and Out/Ida

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback