Dag 3!

Mina föräldrar!.

Min Mamma heter Elisabeth och är nog den som ligger nära mitt

hjärta. Hon bor med sin nya man i en liten by som heter Håxås och

de har en hund och en katt.. OCh de är nog den bästa Mamman man kan ha!

Min Pappa heter Bertil och bor i Fyrån, han är den som alltid

ha varit min förebild han ha jag bott hos mest i mitt liv sen dom skildes.

Pappa och jag är väldigt lika varandra, vi tänker ofta lika osv.

Han har en häst en katt och en hund hemma hos sig, men även han bor med sin dam.

Pappa är en som också ligger nära mitt hjärta..

Ja de va allt hoppas detta duger:)

 

Over and Out/Ida

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback